Qui som?
2013
Es constitueix PymeLegal com a culminació a un treball de més d’un any ideant una solució de qualitat que permeti a pymes, autònoms i comunitats de propietaris complir amb la normativa de protecció de dades de manera àgil i econòmica.
2014
Al 2014 es publica la plataforma després d’un desenvolupament intens per part dels nostres programadors. L’eina, desenvolupada per enginyers informàtics en col·laboració amb advocats especialitzats en noves tecnologies, permetrà generar tota la documentació obligatòria en aquesta matèria de manera personalitzada en base a una sèrie de qüestionaris sobre l’activitat del client.
2015
Es consolida la plataforma orientada a client final i es publica una nova línia de servei en format marca blanca per a què assessories, despatxos, associacions, col·legis professionals i empreses de serveis, entre altres, es puguin afiliar al programa de partners i integrar la nostra plataforma a la seva cartera de serveis.
2016
Incorporem el servei de registre de marques al nostre portafolis per a créixer tant a l’àrea del servei online com en el de consultoria a mida per a empreses de major mida del sector públic i privat.
2017
El nostre projecte és finalista a la primera edició del programa per a startups del sector #legaltech de Cuatrecasas Acelera. Aquest programa ens permet optimitzar processos, tancar alguns nous acords comercials i seguir augmentant el nostre volum de clients.
2018
La plataforma s’adapta de manera integral al Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 i a la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades de Caràcter Personal i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD) per a donar cobertura a tots els nostres clients i partners.
2019
Consolidem el nostre equip de consultors format per advocades amb una àmplia experiència en aquest sector i ens traslladem a unes oficines pròpies. Treballem internament per a potenciar aspectes com la proximitat al client, la personalització, l’acompanyament, el rigor i l’excel·lència en els projectes.
Tanquem acord amb un important col·legi professional i ens convertim en agents oficials per a l’obtenció del segell de qualitat Confianza Online.
2020
Dos membres de l’equip es certifiquen com a Delegats de Protecció de Dades (DPD) afegint valor a l’equip de professionals i per optar a algunes licitacions rellevants del sector públic.
En el context de la pandèmia i el confinament associat, es reforça el servei de consultoria a distància per a donar cobertura a les noves necessitats dels clients.
Comptem amb uns 5.000 clients online i més de 500 partners a tota Espanya.
2021
Llançament de l’acadèmia online amb cursos virtuals realitzats pels nostres consultors enfocats a diferents públics/sectors i formacions amb bonificacions a mida per a les empreses.


Georgina Andrés – DPD num. 2020 20 0049
Jaume Feliu – DPD num. 2020 20 0070
Consulti les nostres tarifes per a contractar el servei online d’adaptació i / o auditoria a la protecció de dades.